Gradsko društvo Crvenog križa Knin sudjelovalo na edukaciji o savjetovanju krajnjih korisnika o pristupu socijalnim pravima i uslugama te na edukaciji o upravljanju provedbom i financijskom vođenju projektima financiranima iz EU fondova
U sklopu projekta „Humanitarni paketi za grad Knin i općine Biskupija, Civljane, Ervenik, Kijevo i Kistanje“, djelatnici GDCK-a Knin su prisustvovali dvjema edukacijama.
Edukacija o dostupnim socijalnim uslugama je održana na dan 27. svibnja 2019. godine, u sklopu koje je predavanje održao i ravnatelj Županjskog Centra za socijalnu skrb, g. Saša Užarević, dok je edukacija o upravljanju provedbom i financijskom vođenju projektima financiranima iz EU fondova, održana u razdoblju od 28. – 29. svibnja 2019. godine. Edukacije su se održale u Primoštenu (Hotel Zora, Primošten).
Teme o kojima se govorilo na radionici:
- Sustav socijalne sigurnosti,
- Sustav socijalne skrbi
- Pružatelji socijalnih usluga
- Socijalne usluge te
- Nasilje u obitelji s posebnim naglaskom na starije osobe.
Sudionici su znanje stečeno prvoga dana edukacije primjenjivali na konkretnim slučajevima te tražili rješenja i mogućnosti za pomoć korisnicima kojima je ugrožen i upitan socijalni status. Rješenja i mogućnosti su bazirana na upućivanje korisnika određenim nadležnim tijelima (Centar za socijalnu skrb, HZZO, Jedinica lokalne samouprave, Hitna medicinska pomoć, Policija i sl.). Sudionici su tijekom rada u grupama i raspravljanjem o mogućnostima pomoći pokazali odličnu primjenu stečenog znanja na konkretnim slučajevima te spremnost prenošenja informacija kolegama djelatnicima i volonterima koji su na terenu u direktnom kontaktu s korisnicima i potencijalnim korisnicima te informiranje samih korisnika. Po završetku edukacije svi sudionici su ispunjavali evaluacijski upitnik kojim su ocijenili cjelokupno zadovoljstvo održanom edukacijom, temom i načinom predavanja.
Održanom edukacijom postignuta je svrha popratnih mjera koje je u sklopu projekta „Humanitarni paketi za grad Knin i općine Biskupija, Civljane, Ervenik, Kijevo i Kistanje“ zamišljena kao mjera kojom bi se društvo Crvenog križa u svojoj lokalnoj zajednici približilo korisniku kao pojedincu, pružilo mu potrebne informacije te na taj način izgradilo ili ojačalo već postojeće povjerenje. Ono što je vrlo bitno, sudionici su upoznati s načinom rada Centara za socijalnu skrb kao i sa uslugama koje Centri mogu pružiti potencijalnim korisnicima.
U okviru ove popratne mjere, tiskano je 2.000 letaka o dostupnim socijalnim uslugama koji će se distribuirati krajnjim korisnicima, a isto će služiti kao informacija koja bi ostala u kućanstvu korisnika te značajno doprinijela usmjerenom informiranju krajnjih korisnika o dostupnim socijalnim uslugama.
Druga edukacija se odnosila na stjecanje znanja o upravljanju cjelokupnim projektnim ciklusom.