Odluka o odabiru ponuditelja
Na temelju članka 11. Priloga III natječajne dokumentacije ( Postupci nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi NN 120/16) u sklopu poziva „Zaželi – program zapošljavanja žena“, ravnateljica Hrvatskog Crvenog križa – Gradskog društva Crvenog križa Knin dana 07. lipnja 2018. godine donosi
ODLUKU
o odabiru ekonomski najpovoljnije ponude u postupku javnog nadmetanja Nabava kućanskih i osnovnih higijenskih potrepština s namjerom sklapanja Ugovora s jednim gospodarskim subjektom na razdoblje od 24 mjeseca
Ovom Odlukom utvrđuje se da Hrvatski Crveni križ – Gradsko društvo Crvenog križa Knin, fra Filipa Grabovca 1, 22300 Knin, OIB: 65217704945, kao osoba koja nije obveznik Zakona o javnoj nabavi u postupku javnog nadmetanja Nabava kućanskih i osnovnih higijenskih potrepština s namjerom sklapanja Ugovora s jednim gospodarskim subjektom na razdoblje od 24 mjeseca, koji se vodi pod evidencijskim brojem 1 – 2018, odabire ekonomski najpovoljniju ponudu od INSAKO d.o.o., Puževa 11, 10020 Zagreb, OIB: 39851720584, s ukupnim brojem bodova 98 i cijenom ponude u iznosu od 495.190,00 (bez PDV-a) te ukupnom cijenom ponude od 618.987,50 kuna.
Ova Odluka postaje izvršna danom donošenja.
Obrazloženje
Danom slanja Obavijesti o nadmetanju, te datumom objave Dokumentacije o nabavi dana 04. svibnja 2018. godine na web stranicama www.strukturnifondovi.hr i web stranici Crvenog križa Knin www.gdck-knin.hr, Hrvatski Crveni križ – Gradsko društvo Crvenog križa Knin pokrenuo je postupak javnog nadmetanja Nabava kućanskih i osnovnih higijenskih potrepština s namjerom sklapanja Ugovora s jednim gospodarskim subjektom na razdoblje od 24 mjeseca, koji se vodi pod evidencijskim brojem 1 – 2018.
Procijenjena vrijednost nabave je 768.000,00 kuna (bez PDV-a) za razdoblje od 2 (dvije) godine.
Postupak javnog nadmetanja proveden je temeljem Priloga III natječajne dokumentacije (Postupci nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi).
Temeljem članka 7. gore spomenutog Priloga kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda:
- Cijena ponude – 80 bodova
- Rok isporuke – 20 bodova
Do otvaranja ponuda koje je održano 23. svibnja 2018. godine u 12:00 sati zaprimljene su dvije ponude prema redoslijedu zaprimanja, kako slijedi:
- VELPRO CENTAR d.o.o., Marijana Čavića 1, 10000 Zagreb, OIB: 46660800468, s ukupnom cijenom ponude od 633.207,50 kuna s PDV – om i rokom isporuke od 2 dana.
- INSAKO d.o.o., Puževa 11, 10020 Zagreb, OIB: 39851720584, s ukupnom cijenom ponude od 618.987,50 kuna s PDV – om i rokom isporuke od 2 dana.
Izračun bodova za pojedinu ponudu:
- VELPRO-CENTAR d.o.o., Marijana Čavića 1, 10000 Zagreb
KCP = 80* najniža ponuđena cijena / cijena ponude koja je predmet ocjene
KCP = 80* 495.190,00/506.566,00
KCP = 78,2
KRI = 2 dana – 20 – 2 = 18 bodova
OP (ocjena ponude)=KCP+KRI
OP = 78,2+18 = 96,2
- INSAKO d.o.o., Puževa 11, 10020 Zagreb
KCP = 80* najniža ponuđena cijena / cijena ponude koja je predmet ocjene
KCP = 80* 495.190,00/495.190,00
KCP = 80,0
KRI = 2 dana – 20 – 2 = 18 bodova
OP (ocjena ponude)=KCP+KRI
OP = 80+18 = 98,0
Slijedom navedenoga, odabire se ponuda Ponuditelja INSAKO d.o.o, Puževa 11, 10020 Zagreb, OIB: 39851720584 s ukupnim brojem bodova 98, te ukupnom cijenom ponude u iznosu 618.987,50 kuna s PDV- om i rokom isporuke od 2 dana.
Ponuda Ponuditelja VELPRO CENTAR d.o.o., Marijana Čavića 1, 10000 Zagreb u postupku javnog nadmetanja nije ocijenjena ekonomski najpovoljnijom ponudom, sukladno točki 5.6. Dokumentacije za nadmetanje.
Knin, 07. lipnja 2018. godine